پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403


🏀عادلی مسئول بسکتبال۳نفره گیلان:
علی رغم تلاش دکتر رفیعی و خانم محرمی تیم پیشکسوتان۳نفره گیلان اعزام نشد.


🏀در مراسم اختتامیه بسکتبال ۳ نفره پیشکسوتان بانوان از خانم عادلی ریئس کمیته بسکتبال ۳ نفره بانوان گیلان بعنوان فعالترین کمیته کشور تجلیل شد


سرویس ورزشی موج برنا - هرچند تلاشهای فراوان دکتر رفیعی و سرکار خانم محرمی نتوانست مانع از حضور تیم ۳ نفره گیلان در این مسابقات شود اما خانم عادلی مسئول بسکتبال ۳ نفره در اولین دوره مسابقات بسکتبال ۳ به ۳ بانوان پیشکسوت (رده ۳۵ تا ۵۵ سال) به میزبانی تهران به عنوان میهمان ویژه دعوت شده بود .

 

مسابقات بسکتبال ۳ نفره بانوان پیشکسوتان  ایران یکم دی ماه در سالن شهدای کاشانک تهران با حضور هشت تیم (و عدم حضور تیم بانوان پیشکسوت گیلان ) به همت خانم نظامی مسئول بسکتبال ۳ نفره بانوان ایران و خانم طهماسیان مسئول بسکتبال ۳ نفره تهران برگزار شد .

خانم ها سمیه محراب بیگی،مریم رشیدی خالدی ،شهرزاد راستکار ،سوگول زنگنه تیم نصر را تشکیل دادند و قهرمان این مسابقات شدند .

خانم ها هاله کمالی، آرزو کاظمی،اعظم نصیری و آرزو محب زاده تیم سرمد را تشکیل دادند و مقام دوم این مسابقات را کسب کردند .

در این مسابقات نیز همانند مسابقات برگزار شده در گیلان چالش های پرتاب پنالتی و شوت ۳ امتیازی اما با روشی متفاوت برگزار شد که خانم شهرزاد این قهرمان پرتاب پنالتی شدند .

خانم آرزو کاظمی نیز در حالی قهرمان پرتاب ۳ امتیازی شدند که با خانم بنفشه بجنوردی تعداد گل های برابری داشتند اما خانم کاظمی به میزان یک ثانیه زمان کمتری را برای گل های زده شده به ثبت رسانده بودند .

در مراسم اختتامیه این مسابقات سرکار خانم نظامی مسئول بسکتبال ۳ نفره بانوان فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران از خانم عادلی بعنوان فعالترین مسئول بسکتبال ۳ نفره کشور تقدیر کردند.

شایان ذکر است خانم عادلی تاکنون در تمامی مسابقات برگزار شده در گیلان را  با ثبت در فدراسیون جهانی آمار و رکورد قابل قبولی ثبت کرده است .
🏀خانم عادلی ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مسابقات و تقدیرش گفت : از این دعوت و تقدیری که شد بسیار خرسندم و افتخار می کنم که با توجه به عدم حضور گیلان ، نام بنده به عنوان یک گیلانی جایزه دریافت کرد .
وی افزود : زمان بندی  برگزاری و عوامل متعدد موجب شد تا علی رغم  حمایت دکتر رفیعی و خانم محرمی مسئول کمیته بانوان پیشکسوت هیئت بسکتبال استان گیلان ، تیم خوب پیشکسوتان گیلان اعزام صورت نگرفت و تیم خوب گیلان که قرار بود به این مسابقات اعزام شوند ، که این مهم میسر نشد . (ر-۵۵۱)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna